بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جدال مایه داران افراطی با سربازان گمنام شیرازی!

با موفقیت هر کدام از دو تیم،بازیکنان ملی پوش باز هم زیر تبغ انتقادات رسانه ها قرار خواهند گرفت!
سوال:در صورت پیروزی هر کدام از دو تیم استقلال ومقاومت سپاسی مقابل هم رسانه ها چه تجزیه و تحلیلی بعد از بازی خواهند داشت؟
1-برد استقلال:از بازیکنان جوان و کم تجربه و بی ادعای تیم شیرازی به علت رویارویی با بازیکنان ستاره و گرانقیمت استقلال نباید خرده گرفته شود و نتیجه از قبل قابل پیش بینی بوده!
2-برد استقلال: بازیکنان ملی پوش . ستاره های کاغذی با وجود صعود تیمشان به صدر جدول فقط به علت تحریم رسانه ها کار شاقی نکرده اند و باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند!
3-باخت استقلال: این تیم مقاومت سپاسی و با مربی کهنه کارش هفته قبل با برد پر گلی که در مقابل داماش بدست آوردند به ستاره های کاغذی استقلال هشدار داده بودند که تیم دست و پا بسته ای نیستند و صدر نشینی آنها احقاق حق فوتبالیستهای بی بضاعت در برابر میلیاردرهای پوشالی بوده است!
4- باخت استقلال:تیم کم بضاعت فجر که با قرار داددو بازیکن استقلال در مجموع بسته شده،درس بزرگی به ستاره های پیر و گرانقیمت آبی پوش دادند!

نتیجه: صدر نشینی احتمالی لیگ هر کدام از دو تیم باشند،رسانه ها به علت تحریمی که شده اند،دست از سر بازیکنان ملی پوش استقلال بر نخواهند داشت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,رسانه ها,حواشی,انتقادات,استقلال,فجرسپاسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com